Zahvaljujući mreži roaming partnera, GreenWay korisnici mogu koristiti gotovo 140.000 punionica u 18 zemalja, uglavnom u Europi. Dostupnost roaming punionica možete u svakom trenutku provjeriti u GreenWay aplikaciji.
Broj punionica u roaming mreži
GreenWay mreža omogućuje neometano putovanje kroz Poljsku, Slovačku, Hrvatsku i ostatak Europe. Zahvaljujući našoj širokoj mreži roaming partnera, možete putovati Europom koristeći korisničku karticu koju dobivate nakon registracije u našoj mreži. Račun za punjenje – bilo na GreenWay punionicama ili na punionicama naših roaming partnera – stiže vam kroz redoviti mjesečni GreenWay račun.
NAPOMENA: Cijene punjenja na punionicama roaming partnera mogu se razlikovati. Prije korištenja određene punionice preporučujemo da provjerite cjenik operatora odabirom konkretne punionice i konektora u našoj aplikaciji.
Važno: Kada putujete u inozemstvo, obavezno ponesite svoju karticu za punjenje, jer neke partnerske punionice možda neće komunicirati s GreenWay aplikacijom. U tom slučaju bit će vam potrebna kartica za pokretanje punjenja.
Trebate novu karticu? Možete naručiti novu RFID karticu kontaktiranjem našeg korisničkog centra ili slanjem zahtjeva putem kontakt obrasca niže.
Putujte bez ograničenja – i u inozemstvu i kod kuće, u Hrvatskoj. Sada uz svoju GreenWay karticu možete jednostavno puniti vozilo i na najvećim mrežama punionica u Hrvatskoj – GreenWay, Kaufland, Lidl, Ionity i drugima.
Punjenje možete započeti putem mobilne aplikacije ili GreenWay kartice*.
Savjet: U mobilnoj aplikaciji roaming punionice možete pronaći uključivanjem opcije "Roaming punionice" kroz funkciju Filter.
* U rijetkim slučajevima može se dogoditi da partnerska punionica ne komunicira s GreenWay aplikacijom. U tom slučaju, za pokretanje punjenja bit će vam potrebna kartica za punjenje. Trebate novu karticu? Možete naručiti novu RFID karticu kontaktiranjem našeg korisničkog centra ili slanjem zahtjeva putem kontakt obrasca u nastavku.
Novu RFID karticu možete naručiti kontaktiranjem našeg korisničkog centra ili slanjem zahtjeva putem kontakt obrasca u nastavku.
U slučaju gubitka kartice, obavezno nas odmah obavijestite kako bismo mogli blokirati karticu.
Slobodno nam se obratite! Naši agenti korisničke podrške su tu da vam pomognu pronaći optimalno rješenje. Vaše dodatne informacije su nam bitne!